HTML

Gitár, ami énekel, sír, beszél

Lehet torzított, lehet tiszta, csak legyen főszereplő!

rockroxx.blog.hu Elég sok megmondás.

Friss topikok

Linkblog

2009.09.14. 22:51 Mirrmurr

Endgame

Igen, kézbe kaparintottam az új szerzeményt, kivártam, ahogy kell, illetve régebben kellett, még időszámításunk előtt, azaz a lek. (letöltések előtti korban), tehát ahogy egy igazi, die-hard rajongó teszi, vagyis megvárja, míg megjelenik a lemez (értsd: CD), elmegy a boltba, mert a boltos ismerős értesíti SMS-ben, hogy megjött a termék, és az értesítés után mégidegtépőbb várakozással számolja visszafelé a napokat, súlyosbítandó a már eleve soha el nem érkező hivatalos megjelenési dátumot, ami esetünkben 2009. szeptember 11., és azt is tudom, hogy a kedvenc lemezboltomtól szeptember 11-én még 309 km-re és 3 napra vagyok, de semmi gond, kivártam.
Tudtam, hogy majd csak délután veszem kézbe a korongot, megvolt pár fix program mára, ezért csak fél öt utánra saccoltam a berendezkedést, az egész napirendemet ahhoz a mozzanathoz igazítottam, amikor a cipőm lerúgása után nagyjából megtalálom a nyugvópontomat, behelyezem a Yamaha S540 típusú CD-lejátszóba a lemezt, leülök a kanapéra, és indulhat a zúzda. Megtörtént.
Megadeth - Endgame (2009., Roadrunner Records). Az isteni Dave legújabb ajándéka, egy olyan lemez, amelyre képtelenség fanyalogni, egyszerűen ez a fickó még a rosszabb húzásait is úgy adja elő, hogy a bőrömbe mászik a gyönyörűség. Száguldanak a riffek, úgy, ahogy csak Dave Mustaine tudja őket hajtani. De ne menjünk elébe a dolgoknak, rendes rajongóként még előtte vagyok 38 meghallgatásnak, amit a héten meg kell ejtenem, igazán nem lesz nehéz. Valamiért már bizsergett bennem az érzés, hogy most valóban olyan zenét alkotott a Mester, amit nagyjából mindig is várunk tőle.
Gitár gitár hátán, Chris Broderick szenzációs, jól is néz ki, ez van, bocsesz, jön az önmaga paródiájaként is zseniális szállóige, miszerint a rock örök és elpusztíthatatlan, köszönöm, Dave!


 

Szólj hozzá!

Címkék: rock metal megadeth endgame dave mustaine chris broderick


A bejegyzés trackback címe:

https://plazarocker.blog.hu/api/trackback/id/tr901382490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása